Wednesday 22 September 2021

پتا ہے کیا ہو!

 پتا ہے کیا ہو!
اکثر میں تم سے باتیں کرتا ہوں اپنی تحریر کے ذریعے۔
حسب معمول جو کجھ تم سے کہنا تھا اپنے موبائل نوٹ میں لکھ دیا تھا۔
مگر کجھ دن سے تم ان کا جواب میرے خوابوں میں آ کر دیا کرتی ہو۔ 
مگر یار گزارش ہے تم میرے خوابوں میں نا آیا کرو میں سمجھتا ہوں تم آگئی ہو پھر میں تمہارا استقبال کرنے کو اٹ بیٹھتا ہوں اور پھر نیند نہیں آتی۔
تم ایسا کرو میرے خیالوں میں آیا کرو تم میری ہی ہاتھوں اپنے جواب لکھوایا کرو۔ ویسے بھی تو میں رات کے کچھ وقت ہی تو سوتا ہوں۔ ساری رات تو تم سے باتیں کرتا ہوں نا۔ 
ہاں اگر کوئی ضروری بات ہو تو آیا کرو خوابوں میں مگر ڈانٹا نہیں کرو تمھیں پتا ہے نا راتوں میں رونی کی وجھ پوچھی جاتی ہیں اور اگر درد کے گلا کریں تو پھر انٹی بائیوٹیک کھانی پڑتی ہیں۔  تم آؤ تو صرف موں دکھلا دیا کرو بس۔۔۔
ارے ہاں کل رات بتایا تھا نا کہ تم سیریل پورا کرنے والی ہو اور پھر ناول پڑھو کی کیا ہوا اس کا سیریل پورا ہوگیا کیا تم نے ناول پڑھنا شروع کیا ہے؟
ارے ہاں تم نے بتایا تھا انٹرنشپ کا کیا بنا؟
تم اپنی سہیلیوں کے پاس کئی تھی نا وہ موٹی ناک والی کیسی تھی ؟ اور وہ دکھی آتما کا بتائو کیا بنا اس کا؟
ارے اور بات پتا ہے جب سے تمھیں خط لکھنے لگا ہوں اپنی آپ کو ہے پاگل سمجھ بیٹھا ہوں میں پاگھل کہیں کا۔۔۔ھھ
اج کل تمہاری صحت کا کیا حال ہے پچھلی دفعا تمھارے گردوں میں تکلیف تھی اب کیسی ہے؟
جواب دینا مگر خوابوں میں
نہیں پلیز خیالوں میں

0 comments:

تبصرو لکو

.

اوهان جي هر تبصري جو جواب انشاءالله جلد از جلد ڏنو ويندو